Tag Archives: Berhenti Merokok Mendadak

Merokok Jejas Kualiti Sperma Dan Punca Wanita Gagal Hamil

berhenti merokok dengan vivix

Pernah beberapa tahun lepas saya bersembang dengan seorang kenalan yang 5 tahun lebih tua, sebaya dengan abang saya. Masa tu kakak ipar saya baru je melahirkan anak sulung. Mereka berkahwin pada tahun yang sama namun dia masih belum diberi rezeki zuriat. Alhamdulillah mereka ni pasangan yang sangat sabar. Ibu mertua nya berkali-kali suruh dia berubat, […]

Read More

Cara Paling Cepat Berhenti Merokok Tak Tahan Lemas Dengan Asap Rokok Suami

cara paling senang berhenti rokok

Janji sebelum kahwin nak berhenti merokok. Tapi janji hanya tinggal janji. Yang kita ni punyalah berusaha bermacam-macam cara paling cepat berhenti merokok – ajak pergi makan makanan sedap dengan harapan hilanglah nafsu nak merokok tu, siap belikan chewing gum, bagi infographic bagai, tapi suami boleh pandang sebelah mata je! Janji lepas dapat anak pertama, ok […]

Read More

Vivix Shaklee Promosi Januari

Yang ni bukan harga ahli. Jadi ahli, lagi banyak jimat.

Ini Vivix. Vivix banyak kegunaan. Vivix untuk kanser. Vivix untuk diabetes. Vivix untuk tenaga. Mari makan vivix Yang dah tegar dengan Vivix Shaklee, masa ni lah nak borong banyak-banyak. Promosi Januari 2016 Promosi bulan ini adalah: Beli 6, percuma 1 botol Vivix 😀 Kalau nak beli 2, dapat 5% diskaun dan dapat jadi ahli shaklee […]

Read More