Tag Archives: Berhenti Merokok Dengan Vivix

Testimoni Berhenti Merokok Dengan Vivix Shaklee

testimoni berhenti merokok dengan vivix

Entri kali ini menyentuh topik yang membelenggu fikiran ramai isteri-isteri perokok tegar atau perokok itu adalah anda sendiri – Cara Berhenti Merokok Dengan Cepat Dan Berkesan. Tips-tips yang saya kongsikan ini sesuai untuk: Perokok tegar yang dah mula merokok sejak zaman remaja seawal 14 tahun Bapa kepada anak-anak kecil yang serius untuk berhenti merokok Atasi […]

Read More

9 Penyakit Kejam Kesan Asap Rokok Kepada Orang Lain

Berhenti merokok dengan vivix

Kadang-kadang kita rasa badan kita cepat sangat pancit. Rasanya tidur dah cukup. Mungkin badan kita banyak sangat toksik sampai membuatkan kita cepat lesu. Dari mana datang aura tak sihat ni? Kita tak sedar yang rupa-rupanya kita turut terkena tempias kesan daripada orang lain yang merokok. Tak pasal-pasal kita jadi perokok pasif. Dalam entri ini saya […]

Read More

Cara Berhenti Merokok Dengan Cepat Tiada Gigil Nak Demam

berhenti merokok dengan mengejut

Saya pernah mempunyai beberapa kawan perokok. Bukan diorang tak tahu cara-cara berhenti merokok dengan cepat. Kesan sampingan merokok pun diorang boleh hafal. Tak semua perokok ni jahat atau pemalas. Malah, perokok ni baik hati sebenarnya. Ada sorang kawan saya ni perokok tapi jenis yang buat semua kerja rumah, seronok wife dia boleh goyang kaki. Walaupun […]

Read More

Cara Paling Cepat Berhenti Merokok Tak Tahan Lemas Dengan Asap Rokok Suami

cara paling senang berhenti rokok

Janji sebelum kahwin nak berhenti merokok. Tapi janji hanya tinggal janji. Yang kita ni punyalah berusaha bermacam-macam cara paling cepat berhenti merokok – ajak pergi makan makanan sedap dengan harapan hilanglah nafsu nak merokok tu, siap belikan chewing gum, bagi infographic bagai, tapi suami boleh pandang sebelah mata je! Janji lepas dapat anak pertama, ok […]

Read More

Vivix Shaklee Promosi Januari

Yang ni bukan harga ahli. Jadi ahli, lagi banyak jimat.

Ini Vivix. Vivix banyak kegunaan. Vivix untuk kanser. Vivix untuk diabetes. Vivix untuk tenaga. Mari makan vivix Yang dah tegar dengan Vivix Shaklee, masa ni lah nak borong banyak-banyak. Promosi Januari 2016 Promosi bulan ini adalah: Beli 6, percuma 1 botol Vivix 😀 Kalau nak beli 2, dapat 5% diskaun dan dapat jadi ahli shaklee […]

Read More