Cara Paling Cepat Berhenti Merokok Tak Tahan Lemas Dengan Asap Rokok Suami

Janji sebelum kahwin nak berhenti merokok. Tapi janji hanya tinggal janji.

Yang kita ni punyalah berusaha bermacam-macam cara paling cepat berhenti merokok – ajak pergi makan makanan sedap dengan harapan hilanglah nafsu nak merokok tu, siap belikan chewing gum, bagi infographic bagai, tapi suami boleh pandang sebelah mata je!

Janji lepas dapat anak pertama, ok lah nak berhenti merokok.

Lepas tu buat – buat lupa lepas bersalin anak pertama, suami masih petik lighter dan sedut asap rokok.

vivix shaklee untuk cepat berhenti rokok

Whaaattt??

Geram tak?

JANJI TINGGAL JANJI!

Kecewanya dengan perangai dia, tapi nak buat macam mana, dia tu suami kita dan kita sayang dia pulak tu.

Memang lah suami tak merokok depan anak – anak, tapi sampai bila nak sorok – sorok macam ni?

Bau rokok tu tetap melekat pada baju dan seluar suami setiap kali selepas dia merokok.

Bila tengok anak dah mula terbatuk – batuk setiap kali terbau rokok pada baju suami, mesti kita dah tak tahan, kan?

Tu baru bau selepas merokok, tak kira lagi sisa – sisa asap yang berkepul tu.

Habis tu nak bawak anak jumpa doktor untuk nebulizer setiap bulan? Padahal cara paling senang adalah dengan suami berhenti terus habit merokok tu.

cara paling senang berhenti rokok

Sedih & sayu tengok anak meraung masa sesi nebulizer

Meruntun hati seorang ibu tengok anak menangis meraung – raung setiap kali sesi nebulizer.

Hancur luluh hati seorang ibu.

NAK BUAT MACAM MANA NI?

Suami ketagih merokok tapi anak memang tak boleh dekat dengan perokok tegar.

Banyak cerita yang selalu kita dengar, bila nak berhenti ni, mula lah badan rasa demam seram sejuk, menggigil – gigil dan macam – macam lah.

Itu yang suami fobia sangat tu.

Dengar cerita orang je, belum cuba, mana lah kita nak tahu kan?

CARA PALING CEPAT & PALING SENANG BERHENTI MEROKOK

Tahukah anda, sebenarnya ada cara mudah yang boleh menyebabkan si dia berhenti merokok dengan rela hati.

Cukup senang! Hanya dengan memasukkan 1-2 sudu Vivix ke dalam minuman suami, atau buatkan ribena dan masukkan dalam minuman suami tu.

Satu botol Vivix boleh tahan berapa lama? 

sudu kecil cara makan vivix shaklee

 

Anda perhatikan dalam masa lebih kurang seminggu, insya Allah dengan rela hati, suami buang dan loya bila tengok rokok.

Bila merokok, deria bau dan deria rasa kita turut rosak. Itu yang jadi ketagih tu.

Vivix bantu repair semula kerosakan sel deria bau dan deria rasa supaya kembali normal.

Bila deria bau dan deria rasa jadi normal semula, perokok tegar akan mula bau asap rokok tu busuk dan rasa rokok tu meloyakan. 

Best kan?

Vivix ni alhamdulillah dah terbukti berkesan membantu ramai perokok terus berhenti habit yang tak sihat ini.

Testimoni Puan Aisyah yang memberikan suaminya Vivix untuk menghentikan habit merokok suaminya, dan Alhamdulillah ia berkesan!

“My Hubby dah tak boleh smoking dah.

Sesak dada walaupun sepam je..

Sebenarnya niat asal bagi Vivix nak suruh dia cepat pulih dari soft tissue injury..

Tak sangka pulak tang rokok tu membantu..

Alhamdulillah!”

Macam mana cara simpan Vivix Shaklee?

Sekarang dah teruja?

Harganya cuma RM 475 untuk sebotol Vivix.

Kalau beli minima 2 botol, dapat 5% diskaun + percuma jadi ahli Shaklee 😀

Sebelum anak anda sekali lagi sesak nafas hanya sebab bau rokok pada baju ayah dia lebih baik lah bertindak sekarang.

Anak sihat, ayahnya pun tak lah macam membunuh diri sendiri, ye tak?

Cara Order

Cara Pertama

Hanya beli secara online menggunakan kad kredit/kad debit dan pihak Shaklee akan hantar terus Vivix ke rumah/pejabat anda. Mudah saje, hanya klik link di bawah:

Shopping Shaklee Secara Online

Cara Kedua

Untuk order Vivix Beli 6 Percuma 1 + percuma jadi ahli Shaklee Atau Beli 2 Diskaun 5% + percuma jadi ahli Shaklee ni, whatsapp sahaja 012 283 1538 hari ini :)

Boleh hubungi saya segera sekiranya anda nak sangat suami anda berhenti merokok dengan cepat demi kesihatan, kebahagian & masa depan anak anda.

About the Author: fatinsoho

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge